• وبلاگ : همان حكايت هميشگي !
  • يادداشت : «رضي الله عنهم و رضوا عنه»
  • نظرات : 0 خصوصي ، 25 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    بحارالأنوار 24 317 باب 67- جوامع تأويل ما أنزل فيهم ... :
    عن الصّادق: ... فَمَنْ أَرَادَ أَنْ يَعْلَمَ حُبَّنَا فَلْيَمْتَحِنْ قَلْبَهُ فَإِنْ شَارَكَ فِي حُبِّنَا عَدُوَّنَا فَلَيْسَ مِنَّا وَ لَسْنَا مِنْهُ وَ اللَّهُ عَدُوُّهُ وَ جَبْرَئِيلُ وَ مِيكَائِيلُ وَ اللَّهُ عَدُوٌّ لِلْكَافِرِينَ.
    هر کس ميخواهد ببيند که آيا نسبت به ما محب هست يا نه؟ پس به اين ترتيب قلبش را امتحان کند: اگر همراه دوستي ما، دشمنان ما را هم دوست مي دارد؛ از ما نيست و ما هم از او نيستيم و خدا، جبرئيل و ميکائيل دشمن اويند و خداوند براي کافران( که تعريف کافر در همين حديث ذکر شد) دشمن است!)( و چه دشمناني بالاتر از قاتلان حضرت صديقه)
    حال که در جمع خاصّي از محبّان اهل بيت مشغول نامه نگاري هستيم، چه خوب است که همه ي ما و هم چنين شما برادر گرامي دوستار ائمّه، به نتايج اين احاديث دقّت و توجّه بيش تري داشته باشيم.
    مطلب بعد:
    تمام اين بزرگاني که نام برده ايد، در مواجه ي کلان و عمومي، باور عدم تفرقه ي بين شيعه و سنّي را انتشار مي دهند، ولي در زندگي داخله و خصوصي خود به هيچ عنوان ـ و لو يک جا ـ شعري را که در فضائل حضرت صدّيقه ي طاهره سلام الله عليها مي باشد، سرشار از غلو ندانسته و استشمام شرک از آن نکرده اند!( اشاره به شعر جناب آقاي حسان، که شما آن را سرشار از غلو و شرک آلود دانسته ايد!) بلکه با اقامه ي مراسم عزاداري محرم و فاطميّه تلويحاً بر اختلافات شيعه با اهل سنّت دست گذاشته اند.( مراسم عزاداري فاطميّه ي¬ بيت رهبري و روضه هاي فاش و صريحي که هر سال خوانده مي شود، مؤيّد نظر حقير است). در اين صورت شما چرا به رهبر انقلاب و سايرين اعتراض نمي کنيد که خلاف وحدت عمل مي کنند؟!

    براي من جالب است که قسمت هاي غلوآميز و شرک آلود اين شعر را به شکل ايميل خصوصي براي من ارسال کنيد.
    جناب محمّد آقا! فکر نمي کردم عزيزي که فارغ التّحصيل مدرسه اي مانند "شهداي مؤتلفه" ياشد، اعتقادي متفاوت با "شهداي" مؤتلفه داشته باشد؟!
    انشاء الله که خداوند بزرگ، ابتدا بنده ي حقير و سپس همه ي ما را به شناخت وظايفمان و سپس عمل به آن ها موفّق گرداند.
    با احترام:
    مهدي صدقي